TJABBA ALLA GOA OCH GLADA


Tjenare alla stekare i sommarvimmlet!

Jake the snake här! Jag sitter bakom spakarna och ska gästblogga på fia ponkens blogg. Jag firade min semester igår med att gå ut och dricka lite för mycket av det goda! Men de var de värt !! Idag tog jag mig tillbaka till Uppsala för att umgås med sofipropp. Nu efter en viss tid utav återhämtning på sofflocket så har jag styrt upp lite matematiskexpertis till sofias stora glädje! Tack Simon! Nu ska vi nog ner och trycka en hamburgare på stan för att sedan möta upp Slakterin på en slängbira och bio! det ska bli mycket trevligt må jag säga! Får se om Björta Gustavsson kan spela en seriös karaktär! Det var allt från mig denna gång! Kanske våldgästar fler gånger!

Ta de lungt och gör inget jag skulle gjort!
Baj Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0