en veckas händelseförlopp


Ja, som ni ser själva så var det Jacob som stod för de föregående två inläggen. Trevligt trevligt.

Den här veckan har faktiskt varit ovanligt händelserik för en gångs skull.
I måndags hände inte så mycket förutom att jag gick i skolan i vanlig ordning, åkte och skrev på mitt livs första hyreskontrakt och kikade Harry P med flickorna.
Tisdagen bjöd på en trerätters middag med Madeleine på snerkan samt spontan-utgång på det.
På onsdagen var det en sån där soffliggardag med en hel del matlagningsprogram och facebookande som innehåll.
I torsdags provade jag och Jake the snake på V-dalas goda hamburgare samt kikade på Kronjuvelerna med stans enda Akterin.
Och igår fredag blev det förutom ett efterlängtat och ovanligt härligt fyspass, skapades hemmagjorda club sandwich:s med en fin utgång på bj på kvällningen.


Nu ligger jag och min kära pojkvän som två döda sillar i varsin soffa och kollar på när Manchester city irrar runt på plan. Precis som det ska vara. Och imorn drar jag iväg på träningsläger i Falun i fem dagar också. Har sällan varit så taggad.


Älska innebandyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0