152 myggbett


,är precis vad jag har på båda mina ben. Herrejävlar vad med mygg jag måste ha missat igår, på självaste midsommarafton alltså. Jag skyller på ölen.

Mm. Men förutom dessa djävulsbett så hade jag en riktigt trevlig midsommar som till och med gick aningen för fort. Ljuvlig mat, tokspännande femkamp, skönsång, blomplockning och annat smått och gott fylldes gårdagen med. Ett stort plus var ju självklart även att mitt namn kommer få ristas in på pokalen för i år, för tog hem skiten, det gjorde man ju.

Så nu är det bara att packa upp och packa ner grejer igen för på måndag morgon, då är det en veckas tältning bredvid Sandra Wiström som gäller. Peace and love, here I fucking come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0