budget-dags


Då jag inte ägnade helgen vid datorn, (förutom föregående lite väl ocensurerade inlägg) så har heller inte uppdateringen skapats av sig självt. Tänkte hjälpa den lite på traven på den fronten.


Jaa, min helg, som inte alls skulle bli särskilt dyr, blev då såklart sjukt dyr. Det där med pengar har väl aldrig riktigt varit min starkaste sida, speciellt inte när det gäller att tänka ekonomiskt och sånt tjafs.

Inte för att jag ångrar shoppingrundan på stan med brudarna i fredags, alltså samma dag som vi fick csn-pengarna som skulle gå först och främst åt helt andra, viktiga, nödvändiga saker, nej gud nej inte alls. Jag köpte ju faktiskt en till solhatt som jag absolut kommer ha användning för i sommar. För att inte tala om de tre par örhängena jag införskaffade som kommer passa perfekt in bland mina andra 122 par. Nagellack går faktiskt också alltid åt. Och linnen kan man ju aldrig få för många av.

Eller?


Lite bilds från das helgos:


Chailatte-paus på Barista med tjejerna under shoppingturen.


Käka på Göteborgs nation med Rosie och Jake


Även ett visst stockholms-svin, Akterin närvarade.


Skål då!


Vidare till Östgöta nation för att inmunda alkohol, en mycket trevlig kväll.


Tacomys med familjen är aldrig fel.


Partytime hos Eriksson's.


Soffan och Coronas.


Rikardo och Wiström.


Kvällen avslutades på Norrlands nation, under Skvaderdam. Riktigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0