Gästbloggarn

Det här är ett ytterst osexuellt inlägg som handlar om att jag (sofia) är en hårig schlyna som inte vet vad stånd är jag är kukarnas drottning, alla kukar buggar och det är jag stolt över tänk att vara en sån där jävla överskattad bimbo som alla tkr om.  Det skulle förstöra min image för jag, jag, jag är ju ett jävla cp som bara vill pilla mig själv i rumpan men kom ihåg det här är INTE SEXUELLT det är bara min hobby.
Jag är en sån här människa som folk tkr är lite konstig och med all rätt för jag är ju helt jävla mentalt störd och sjuk i huvudet. Jag vill faktiskt äta fitta och småbarn som bajsar diaree klumpar. Jag ska också försöka rätta alla möjliga horstavfel som kan komma upp i ettblogg inlägg trots att jag är smst i hela fucking universum. Jag är sofia, THE FITTSCHLYNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0