wednesday


Åh, onsdag. Det betyder att det bara är två dagar kvar till helg. Lovely. Dock betyder det även att det är en vecka kvar till årets första tenta. Inte så lovely. Inte med tanke på att jag knappt öppnat böckerna i vanlig ordning.

Så vad har hänt idag? Ja efter en riktig chillkväll igår hemma hos cissi som bjöd på lite halv åtta hos mig-känsla med ljuvlig skaldjurslasagne samt en söt hallon och blåbärspaj, så blev det en lång och trevlig sovmorgon dagen till ära. För att sedan fylla dagen med en solpromenad med min käre ner på staden för att luncha med kebab, utföra lite ärenden och ta en god kaffe på nation. Riktigt myspys. Precis såna här dagar skulle jag kunna ha varje dag. Men livet fungerar ju inte riktigt så tyvärr.

Nu ska jag till folkes och köpa en larvigt stor godispåse för att sedan köra sönder den här nedrans matten. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0