dagens lapp


Min moder är något utav en mycket speciell mor. Ibland sätter hon nämligen upp lappar på min dörr som kan gälla nästan vad som helst, (oftast om hur slarvig hon tycker jag är) antingen har hon skrivit dom själv eller så har hon klippt ur det ur tidningen. Idag fann jag den här lappen, (som hon då ägnat sin tid och klippt ur från en tidning) på min dörr:

"Tonåringens omvända logik: Golvet är en utmärkt garderob, badrummet är en tvättkorg, sängen är en arbetsplats, TV-soffan är en godisskål och hallen är ett väskförråd. Mamma är en kombinerad taxiförare och bankomat, pappa ett hinder för utvecklingen och brorsan ett störande moment. Och dessutom kommer hon undan med det, lika älskad som förut!"

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0