en najs helg


I fredags blev det först plugg hela dagen på Engelska, sedan mot kvällningen grill-mys i ekonomikum med söta flickor.

Lördagen bjöd på en hel dags innebandy i vackra Allianshallen med en företagscup som huvudämne. Storvretas sponsorer ställde då alltså upp i olika lag där vi dam- samt herrlagsspelare fick fylla på med innebandykunskaper. En sjukt lärorik dag med extremt högt tempo (för att vara ensam tjej bland en massa herrar) och trevligt folk. Mitt lag, vid namn Qase tog också hem hela skiten. Skräll.
Mot kvällningen bar det av mot Flogsta höghus för en viss korridorsfest. Urspår, men fint avslut på en fin dag.

Söndag, bakfyllans dag, kan strykas med ett stort streck då jag inte gjorde så mycket som ett fingerlyft under precis hela dagen.

Idag måndag har det inte heller hänt sådär fruktansvärt mycket, mer än att jag hållt stenkoll på facebook ungefär hela dagen förutom när jag tog mig i kragen och närvarade på årets första försäsongsträning vid inget mindre än Storvretas 2,5 kilometers-elljusspår. Sjukt kul att få komma igång och röra på det fläsk man har.

Imorgon tisdag är det alltså dags för en tio(!!!!!!!!)-poängstenta som jag inte alls är särskilt peppad inför. Usch. Däremot ser jag fram emot det som kommer hända efter tentan. Just det, tentafesten. (Det mest förekommande student-syndromet, att lägga peppandet på helt fel saker.) Kommer bli king.


Lite bilder från helgen:









Nu sova. Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0