Nej


,jag är inte död. Det har bara varit...lite mycket på sista tiden. Fem tentor har nämligen en förmåga att kunna sno fritid från en. Men samtidigt så har jag ju så duktigt valt det här, helt på egen hand. Duktigt Sofia.

Mja. Det har ju hänt en del sen det föregående Barca-Real-inlägget. En födelsedag..ett skvalborg..ett kvalborg..ett valborg..en (för mycket) studentskiva..har faktiskt hunnits med. På det så har jag även lyckats hinna med att göra två äckel-tentor, träffa mysigt folk i öl-tält, åka en sväng till Dalarna, fylla 21 samt tappa bort en mobil och en kamera. Det är inte fy skam det inte. Och mer ska det bli.

Och ja, eftersom att min kamera är ute på villovägar så kommer bildbevisen att läggas upp, dock inte nu. Nu ska jag nog tamejfan sätta mig ner och slå upp böckerna. Inte varje dag det händer.


Ciao.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0