TuEsDaY.


Tjenahej.

Idag var det en dag vid namn Tisdag som jag gillar. Dagen startade i och för sig sådär med en olyckad väckning från min mobils sida. Den vägrade nämligen ringa när den skulle. Tack som fan för den HTC:s skapare.
Så föreläsningen imorse var rätt oklar hela vägen från det att jag väl hamnat rätt. Den fortsatta evighets-räkningen innanför polacks rosa väggar fortsatte under dagen och runt fem-snåret var det dags att ta sig till ett och annat faddermöte på blowjob-house. Ja, det heter precis så.

Efter detta otroligt givande möte tog jag en öl på orvars med fina människor. Okej jag tog två. Men vem håller räkningen liksom.

Nu ska jag sova. Okej jag ska sitta på facebook ett bra jävla tag till.

Tjadå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0