fat pipe or die

Woop.
Idag stod innebandy på schemat för de treor som valt idrott och hälsa B-kursen på WGY. Med andra ord, jag höll i lektionen. Och det är verkligen inte så lätt som man tror ska jag säga er, ickeblivande lärare. Stämbanden är något som kommer bli utnyttjade i framtiden, det är ett som är säkert. Namn, är närapå omöjligt att lära sig då alla ungar oftast är i konstant rörelse och aldrig står still. Sen att faktiskt få tempo i alla övningar man gör. Det är antagligen det svåraste. Att alla presterar sitt yttersta räcker oftast inte till för att tillfredsställa alla i salen. Nä, det är en utmaning det där, med att vara lärare.
Aja, skit samma. Idag är det alltså en gammal hederlig NV-pubrunda som gäller. Dvs, alla som gick NV på mitt gymnasium och som då fortfarande studerar ska köra en runda bland nationernas barer. Awesome. Får se om jag tar mig dit. Måste nog dö lite i sängen först.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0