sjukling

Gah. Det känns som ungefär alla i hela världen är sjuka just nu. I alla fall alla i min närhet. Och går man inte och drar på sig en förkylning på egen hand så blir man självklart smittad till en. Lovely.
Men nä. Nu ska vi inte vara såna. Snart är det ju jul. Och apropå det så har jag redan kirrat alla julisar. Mhm, you heard me. Jag är KLAR. Helt sjukt. Men men, är man en hejare på att skriva ner listor på allt som kommer upp i ens hjärna vad gäller typ mat, att-fixa-grejer, att-plugga-listor och julklappslistor så går det undan när man väl tar tag i sig själv och går ner på stan och stryker allt på listan.
Nä. Nu ska jag snora ner sängen och tycka synd om mig själv. Tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0