herr Fagerhult och jag


Nä. Det här håller ju inte. Inte någonstans. Uppdateringsfasen måste helt enkelt förbättras på den här bloggen. Och det är enormt.

Yes. Skrev precis min andra tentamen för terminen, en humanbiologitenta med en massa muskler, skelettdelar, receptorer, golgi senorgan, muskelspolar, afferenta och efferenta signaler, interneuron, motorneuron och aktionspotentialer, ja ni vet. Gick helt okej. Kan med med relativt stor säkerhet (det här kommer jag få fan för) säga att jag i alla fall kammade hem ett G. Som faktiskt räcker gott och väl.

Så ikväll blir det hem till Peter Pan/haltande Kapten Krok i klassen för en trevlig stund med mina små kamrater. Ett avslutande på stockholmarnas hemmaplan här i Uppsala, Stocken, är inte helt omöjligt. Noll förväntningar, alla möjligheter på att det kan bli kul. Men man ska fan aldrig ropa hej. Inte när det gäller Stocken i alla fall.


I helgen blir det en massa mumsigheter också. Bland annat en urspårad Halloweenfest. Is very nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0