Såja!


Ah. Äntligen hemkommen med en 3-1-vinst i bagaget, varav två mål gjorda från egen klubba. Aldrig fel.

Och imorn väntar en vecka med nya möjligheter och omöjligheter. Styrketräning i skolan, vanlig hårdkörning med innebandyn, kanske en eller annan fotbollsmatch, lite festligheter och lite mysande. Låter ovanligt trevligt.

Hade vi spolat tillbaka tiden till för ett halvår sedan så hade jag fått lov att stryka minst tre av de här sakerna. Då höll jag nämligen på med en linje där man var tvungen att ägna sin fritid åt att plugga. Men det är ett främmande ord på den linje jag går nu. Och bara därför, för att jag just inte måste plugga, så ska jag fanimej sätta mig ner och göra det bara därför. Duktig Sofia.


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Viktor

På tal om att köra så verkar du köra rätt hårt du med! :D Grymt att du gjorde två mål! :) Keep going strong!

2011-10-10 @ 10:30:23
Postat av: Sofia

Haha mjaaa, inte lika hårt som dig dock! ;) Hehe, detsamma du! :)

2011-10-11 @ 16:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0