fryslorten


Åh. Fryser fan ihjäl. Förstår verkligen mig inte på Uppsalahem när de inte sätter på värmen i lägenheterna förrän det är typ 50 minus ute. Minst. Tror helt ärligt att dom vill frysa ner sina kunder.

Från det ena till det andra. Uppdateringen har varit rent ut sagt odräglig den senaste tiden och som vanligt kommer jag skylla på tiden som inte finns. I helgen spenderades all tid uppåt i landet, nämligen i staden Falun. Innebandycupen Sportnik cup utövades och fick en semifinal med straffar som slutresultat. Bra spel, bra cup, bra minne.

Och nu gäller det att ställa om fokuseringen på inget mindre än Fjällnora. Camping är tydligen en examination som man måste klara för att kunna bli idrottslärare. Så ligger man på en solstol med en öl i vardera hand under en vecka medan resterande klasskamrater knyter knopar och paddlar kanot i forsande regn så får man banne mig skylla sig själv och göra allt på egen hand. Och med tanke på att jag fryser nu, inomhus, så kommer jag väl antagligen avlida i ett 3-gradigt tält imorgon. Mysigt.


Detta kräver en öl på inget mindre än orvars. Med trevligt sällskap dessutom. Hej.






Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, välkommen till verkligheten du som är uppvuxen i en inomhustemperatur på +30 grader! :)

2011-09-21 @ 08:15:58
URL: http://hillesnille.blogspot.com
Postat av: Sofia

Hahaha, tack ska du ha! Jag trivs inte i verkligheten kan jag säga...-.-

2011-09-21 @ 10:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0