Christiano Ronaldo, fager och lite bloggande på det.

Wow.
Det var fan inte igår jag skrev här alltså. Vet inte riktigt hur det har kommit sig att jag inte skrivit på bloggen på såhär länge, antagligen för att en viss dator som tillhör en viss Sofia har av en viss anledning gått sönder. Och det är inte på grund av virus. För den är gången. 

Nä, men en annan ganska godtaglig anledning är ju också för att jag har den här eviga verksamhetsförlagda utbildningen nu under min andra termin av idrott och hälsa. Ett högstadium är där jag spenderar mina sju veckor på, som jag faktiskt trivs oerhört bra på.
Mm. Snart valborg också. Guld. Vi är dessutom lediga på valborg bara därför. Älskar klämdagar. Älskar skolor. Älskar mitt blivande yrke.
Nä, nu blir det fotboll. Ska se när Real får överraskande nog pisk av Bayern.
Tjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0